fbpx
 

Blog

,

Копірайтер – генератор яскравих ідей

Інтернет рясніє запрошеннями на роботу: «Потрібен копірайтер». Інтригуюче найменування цієї журналістської спеціальності та не менш цікавий її зміст.

Копірайтер – це творча людина, яка складає оригінальні тексти,  сценарії, рекламні матеріали, твори різного стилю, змісту та метражу, бере участь в розробці іміджу фірми, включаючи назву (неймінг), слогани, тексти плакатів, вивісок, прайсів чи іншої рекламно-інформаційної продукції.

Обов’язки копірайтера можна порівняти з обов’язками кореспондента: до яких належать, зокрема, написання статей рекламного характеру. Але підхід до цього значно ширший та більш цілеспрямований. Копірайтер, як генератор яскравих і свіжих ідей, творить нові креативні погляди, спрямовані на мозковий штурм суспільного інтересу.  Результати даної роботи оточують нас всюди: це тексти на бігбордах, листівках і буклетах, рекламні статті в модних журналах, ролики на ТБ, тексти на банерах, слогани й реклами в інтернеті.

Цікава, вкрай потрібна і творча робота копірайтера має постійно зростаючий попит. У всіх галузях як вітчизняної, так і загалом світової економіки є потреба в копірайтингу та контент-маркетингу. Без цього в сучасному світі абсолютно не обійтись. Тому на ринку праці як у нас, так і за межами нашої країни,  дефіцит даних спеціалістів. Відомі фірми мають вакансії і пропонують на вигідних умовах роботу копірайтера. Можна працювати й дистанційно, у домашніх комфортних умовах за комп’ютером і творити тексти, слогани, статті на задані теми та одержувати пристойну заробітну плату.

Окрім цікавої справи – це постійний розвиток і творчі досягнення, адже копірайтер – перспективна професія, рости в якій можна нескінченно. Кожен день відкриває нові перспективи, здобутки і захоплення сучасним світом.

Leave a Comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *