Що таке брендбук і хто його створює?
Фірмовий стиль – це основа впізнаваності компанії. Для того, щоб закріпити цей фірмовий стиль, забезпечити й оптимізувати просування торгової марки та утримати лідерські позиції – необхідно створити особливий графічний документ – брендбук, з докладним розписом елементів фірмового стилю та особливостей їх використання у всіх сферах діяльності. Він допомагає уникнути проблем, пов’язаних із спотворенням фірмового стилю при його трансляції різними інформаційними носіями.
Графічний дизайнер – спеціаліст зі створення брендбуків має чітко художньо-графічно виділити у брендбуці цілі компанії, її місію та цінності, створити марку, логотип і всі аспекти його використання (логобук), розробити графічні елементи фірмового стилю, шрифтових гарнітур, фірмової гами кольорів, рекламні формати, візитівки, фірмові папки, фірмові пакети, конверти, брелоки, ручки тощо.
Для великих компаній в ньому може міститися докладний дизайн корпоративного стилю, в тому числі дизайн і оформлення інтер’єру приміщень офісу, стиль меблів, офісної будівлі і навіть зовнішній вигляд одягу (дрес-код, бейджі) співробітників, що підкреслює злагоджену роботу компанії як одне ціле. Усе перелічене – це бренд компанії, її престиж і перевага.
Розробка брендбуку – невід’ємна частина бездоганної репутації компанії і обов’язкова умова успішного і стрімкого розвитку бізнесу. Це вже перша реклама, що привертає увагу зовнішнього спостерігача і забезпечує лідерську перспективу. Тому робота по створенню брендів потрібна, перспективна і високо цінується.