З кожним роком зростає мережа закладів громадського харчування. Тому зростає і попит на спеціальності у сфері організації їх функціонування.
А особливо затребувані спеціалісти з освітою з ресторанної справи, перед якими відкриваються широкі двері сучасного ресторанного бізнесу.
Культура спілкування між людьми досягла такого рівня, коли ділові чи приватні зустрічі ми проводимо не на вулиці, а в затишному кафе або в розкішному ресторані за чашкою кави. Комфорт у них створюється і забезпечується саме адміністраторами залів.
Адміністратор залу – головна особа, яка організує процес обслуговування відвідувачів, зустрічає і розміщує їх у залі. Він приймає та оформляє замовлення на обслуговування урочистих подій, інших спеціальних заходів, організує їх проведення. Керує роботою офіціантів, буфетників, касирів та інших працівників залу. Складає графіки виходу на роботу вказаних працівників, розподіляє їх по бригадах і робочих місцях з урахуванням раціональних форм організації праці та економії часу. Здійснює контроль за своєчасним та кваліфікованим обслуговуванням офіціантами гостей закладу, розглядає претензії від гостей і приймає по них рішення.
Від організаторських здібностей, творчої ерудиції і креативу адміністратора залежить естетичне оформлення інтер’єру залу, створення дієвої реклами, складання музичних програм, складання спеціальних меню та ін.
Окрім цього, адміністратор залу забезпечує гарантії безпеки харчування, контролює додержання працівниками правил і норм з охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни. Проводить роботу з підвищення кваліфікації працівників.
Він завжди на виду, авторитетний, діловий, незамінний спеціаліст номер один в ресторані, кафе чи іншому закладі громадського харчування.