Дисципліна Теорія та практика зв’язків з громадкістю
Електронний курс
PR-технологій в різних сферах сучасного життя
Обсяг самостійного навчання: 8-9 годин
Обсяг навчання з викладачем: 3-4 години
Цей короткостроковий курс призначений для журналістів, блогерів, піарників, речників. У курсі можна буде ознайомитись із системним підходом основних складових PR-технологій в різних сферах сучасного життя.
Завдяки цьому курсу учасники зможуть аналізувати PR-інформацію конкурентів, визначати пріоритетні групи громадськості організації, формувати PR-цілі і завдання роботи із ними, визначати PR-інструменти роботи із цільовими аудиторіями, формувати окремі елементи загальної PR-стратегії організації та їх бюджет, проводити оцінку ефективності PR-заходів та окремих складових PR-стратегії із використанням спеціальних показників, проводити дослідження громадської думки,визначати PR-способи впливу на громадську думку
Зміст курсу:
РОЗДІЛ 1: Загальні засади управління PR-процесом.
РОЗДІЛ 2: Розроблення плану PR-програми».
РОЗДІЛ 3: Оцінювання ефективності виконання та результатів реалізації PR-програми.
РОЗДІЛ 4: Технології міжособистісних комунікацій в піар-сфері.
РОЗДІЛ 5: Корпоративна культура і PR.
Після завершення курсу студенти зможуть:
- Розробляти методи PR-впливу на громадськість;
- Опанують основи етичної поведінки PR-спеціаліста.
- Подаватиправильно інформкацію;
створювати власну стратегію PR.
Після завершення роботи з матеріалами розділів Ви можете пройти онлайн-оцінювання й одержати сертифікат про опанування курсу. Кількість слухачів – 16 осіб.